Storing in het VDI netwerk

Momenteel ervaren wij een storing in het VDI netwerk. Bij het opstarten van de werkplek blijft hij hangen bij de melding “Contacting WMS server”. Het probleem is bekend, aan een oplossing wordt hard gewerkt.

Updates volgen.

Update 09:16

Momenteel werkt het VDI systeem weer naar behoren. Het niet werkende component is gevonden en opnieuw opgestart. Hierdoor starten de werkplekken weer op. Om herhaling te voorkomen onderzoeken wij de reden van storing nog.

Voor de technisch geïnteresseerden: De Wyse werkplekken maken tijden het opstarten verbinding met een zogenaamde management console. Deze management console leek het te doen… gaf antwoord aan de Wyse werkplekken… maar niet het juiste antwoord. De Wyse werkplekken bleven echter wachten op een correct antwoord en bleven dus hangen op die stap.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.