Nogmaals verdwijnende netwerkschijven.

Een aantal dagen geleden hebben wij ook al gepost over verdwijnende netwerkschijven. Toen dachten wij nog te maken te hebben met een incident. Dit lijkt niet zo te zijn, steeds meer mensen melden dat zij de netwerkschijven missen. We zijn dan ook intensiever aan het onderzoeken wat dit probleem veroorzaakt.

In het vorige bericht hebben we het advies gegeven om een keer opnieuw aan te melden. Dit advies is nog altijd geldig, in veel gevallen lost dit het probleem op. Er is echter een 2e optie die je kunt proberen: meld je aan met je e-mail adres (in plaats van de 3-letter code).

Inmiddels blijven wij zoeken naar de oorzaak en uiteindelijke oplossing. Het helpt ons ontzettend als wij feedback ontvangen over dit probleem. Denk dan bijvoorbeeld aan:

  • wie treft het probleem
  • wel oplossing werkte

Nadere berichten volgen…

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.