Nog even over de telefoniestoring

Vorig jaar zijn we gebruik gaan maken van een telefooncentrale in de cloud. En dat ging nou niet echt van een leien dakje. De aard van telefoonverkeer maakte het verbinden met een telefooncentrale zoals wij gewend waren tot een uitdaging. Deze problemen bereikte deze week hun climax.

Dit heeft ons doen besluiten om een wijziging in de manier waarop telefoons verbinden versneld in te voeren.

Deze werkzaamheden zijn inmiddels klaar, en het resultaat ziet er goed uit. Elk toestel wat op de nieuwe manier verbonden is, is stabiel bereikbaar. De eerdere storingsmelding van deze week kunnen we dan ook bij deze afmelden.

Afgezien dat wij ook het telefoonverkeer blijven monitoren (op functionaliteit) werken wij momenteel dus niet meer aan de telefonie. Mocht je toch problemen ervaren? Meld dit dat bij de gebruikelijke kanalen (ICT medewerker, receptie). Zij weten hoe ze je kunnen helpen en eventueel ons in schakelen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.