Impact op onze dienstverleners.

Ook onze dienstverleners hebben te maken met het Corona virus. Maken plannen om ons zoveel mogelijk te helpen. Magister maakt extra applicaties (sneller) beschikbaar. Onze netwerkleverancier heeft zijn focus op dienstverlening verzekerd.

En we zien ook beweging bij de groteren. Vodafone/Ziggo meldt problemen te hebben… werken er hard aan. Zelf zien we vertraging in MS Office 365. Juist in real time applicaties als Teams, die we nu zo hard nodig hebben. Maar ook Microsoft meldt ons bekend te zijn met de problemen, die zij globaal ervaren, en ook zij nemen maatregelen om de dienstverlening weer op een acceptabel niveau te krijgen.

Het kan dus zijn dat je de komende dagen last ervaart van slecht, of zelfs niet werkende, cloud diensten. Weet dat onze leveranciers er hard aan werken. Komt een gesprek via mobiel niet tot stand? Probeer het gewoon nog eens. Een Teamsmeeting lukt niet? Even geduld en gewoon nog een keer proberen.

Denk niet direct dat het aan jouw device ligt. Als die het daarvoor wel goed deed… dan is het waarschijnlijk de dienst die even hapert.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.