Over deze site

Deze site is bedoeld om (ICT) medewerkers van het Atlas snel op de hoogte te kunnen brengen van incidenten/storingen in het netwerk van het Atlas College. En, misschien nog wel belangrijker, de voortgang van het incident. Zodra ons een incident bekend is zullen we hier een blog over schijven welke op de voorpagina van deze site zal verschijnen.  ICT medewerkers kunnen indien zij een probleem tegen komen deze site raadplegen om te zien of het probleem al in behandeling is.

Naast de eerder genoemde incidenten/storingen zullen we blogs schrijven over geplande werkzaamheden en zaken waarvan wij denken dat die van belang kunnen zijn. Het behoort zeker tot de mogelijkheid om wat artikelen te schrijven die wat dieper in gaan op de materie waar wij mee bezig. Het is echter niet de bedoeling dat deze site de help site zal gaan vervangen. De manier waarop de help site werkt, dat is een Wiki, vinden wij nog altijd de handigste methode om procedures en dergelijke te beschrijven voor de gebruikers van ons netwerk.

Op de blogs die wij schrijven kan gereageerd worden. Zelf zullen wij de reacties gebruiken om de voortgang van het incident te melden.

Om te kunnen reageren moet je registreren, dit kan met je normale Atlas account.  Vervolgens kun je op je profiel het abonnement aanvinken. Of weer uitzetten uiteraard. Je zult dan via de e-mail op de hoogte gehouden worden van wijzigingen.

Feedback op de site zelf is uiteraard hartelijk welkom. Je kunt bijvoorbeeld een reactie plaatsen op deze pagina. Dit vereist uiteraard een registratie. Indien je niet wilt registreren dan kun je ook een e-mail sturen aan support@atlascollege.nl

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.