Feedback?… van harte welkom…

We gaan je er in het vervolg zelfs om vragen!

Sinds een aantal jaren gebruiken wij als ICT-Service, voor het communiceren over vragen en problemen, een ticketsysteem. In eerste instantie was dit om vragen gedocumenteerd te hebben en ze zodoende de aandacht te geven die ze verdienen. Later is daar een stukje verantwoording bij gekomen.

Dit ticket systeem gaan we nu ook gebruiken om feedback te vragen. In het vervolg zullen er in elk “sluit bericht” 3 smileys staan. Door op een toepasselijke smiley te klikken kun je ons melden wat je van de afhandeling van het ticket gevonden hebt. Deze feedback zullen wij gebruiken om hetgeen wat goed is te borgen, en dat wat niet goed gegaan is te verbeteren. Er wordt per ticket dus eenmalig om feedback gevraagd: bij het bericht wat het systeem na het sluiten van het ticket stuurt.

Dit stukje is geen ticket… maar het zal er als volgt uitzien:

Ik ben prima geholpen.
Precies wat ik verwacht had.
Ik voel me niet prettig met hoe ik geholpen ben.

(De links in de smileys werken… klik er maar eens op.)

Zodra je op één van de smileys klikt wordt je feedback verwerkt. Je krijgt daarna nog de mogelijkheid om commentaar bij je mening te geven. Het geven van aanvullend commentaar is optioneel, wij stellen het wel zeer op prijs. Zolang je niet aangeeft dat we contact met je mogen opnemen naar aanleiding van jouw feedback zullen we dit ook niet doen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.