We zijn momenteel aan het experimenteren met zogenaamde Frequently Asked Questions (FAQ) module. Het uiteindelijke doel is het vervangen van de help pagina. zodoende is er 1 bron met gegevens van ons.
Voorlopig nog even “work in progress” dus, commentaar is van harte welkom.
Teams
Het is belangrijk om voicemail uit te zetten in teams.
Klik hiervoor rechts bovenin op je avatar (1)
Kies nu in het pull down menu voor instellingen (2)

Kies aan de linker kant oproepen

Kies nu bij indien niet beantwoord voor niets doen.

Je kan veelgebruikte contacten toevoegen aan je eigen Teams telefoonboek (interne en externen).
Klik aan de linkerkant op Oproepen

Klik in het menu wat er nu verschijnt op Contacten

Klik nu aan de rechter kant op Contact toevoegen

In het scherm wat nu verschijnt tik je de toe te voegen naam (Bestaand binnen of buiten de organisatie. Mocht de naam bekend zijn dan kan je deze aanklikken.

Als je een niet bestaande contact toe probeer toe te voegen, dan krijg je onderstaande. Klik ergens in het venster (2) en klik op toevoegen.

Vul de gegevens in en klik wederom op toevoegen. Het contact kan nu worden gebeld vanuit contacten.
Telefoneren
Hieronder staat omschreven hoe je je toestelnummer kan aanmelden bij Teams.
Je moet Teams op dat moment zien als een gewoon normaal telefoontoestel waarop aanmelden en functionaliteiten hetzelfde of juist uitgebreider is dan een bureau toestel.
Zodra je een licentie heb gekregen (deze moet door ICT worden toegewezen) om te telefoneren met Teams heb je de knop oproepen erbij gekregen. Klik hierop.

Je heb nu onderaan een nummerblok gekregen. Klik bij 1: *1 en druk op 2 bellen.

Je krijgt nu een nieuw scherm waar je hoort dat je agentcode moet invoeren.
Druk bovenin op het kleine nummerblokje (1) waarna er een nieuw nummerblok verschijnt.
Voer hier (2) je toestelnummer twee keer achter elkaar in gevolgd door een #
Je hoort nu dat je bent aangemeld.

Het is belangrijk om voicemail uit te zetten in teams.
Klik hiervoor rechts bovenin op je avatar (1)
Kies nu in het pull down menu voor instellingen (2)

Kies aan de linker kant oproepen

Kies nu bij indien niet beantwoord voor niets doen.

Je kan veelgebruikte contacten toevoegen aan je eigen Teams telefoonboek (interne en externen).
Klik aan de linkerkant op Oproepen

Klik in het menu wat er nu verschijnt op Contacten

Klik nu aan de rechter kant op Contact toevoegen

In het scherm wat nu verschijnt tik je de toe te voegen naam (Bestaand binnen of buiten de organisatie. Mocht de naam bekend zijn dan kan je deze aanklikken.

Als je een niet bestaande contact toe probeer toe te voegen, dan krijg je onderstaande. Klik ergens in het venster (2) en klik op toevoegen.

Vul de gegevens in en klik wederom op toevoegen. Het contact kan nu worden gebeld vanuit contacten.