E-Mail problemen ICT Service

De laatste paar dagen geen e-mail van ons ontvangen? Dat komt niet omdat we je vergeten zijn, echter medewerkers van ICT Service kunnen op dit moment geen e-mail sturen naar andere collega’s binnen het Atlas College.

We weten waarom dit zo is: we testen momenteel het gebruik van Office 365 en de mailboxen van ons staan “in the cloud” zoals dat zo mooi heet. Die van iedereen anders staan gewoon nog op onze eigen Exchange (mail) server. En de cloud kan niet mailen naar onze eigen Exchange server. Een heel vervelend – en ook een beetje complex – probleem. We verwachten dat dit probleem in de loop van de middag opgelost zal zijn.

Communicatie via het ticket systeem loopt wel normaal. Daar is e-mail ook bij betrokken, maar alle betrokken mailboxen staan op onze eigen Exchange server en functioneren dus als normaal.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.