E-Mail: Alles is hersteld… hoe verder

goog2knowOp dit moment zijn alle mailboxen hersteld. Het kan zijn dat je nog items mist… meldt dit dan bij je ICT contactpersoon.

Zoals in een eerder bericht al gemeld is hebben we niet alles kunnen herstellen. Er zijn een aantal zaken waar jezelf aandacht aan moet geven. Zoals:

  • Indien je iemand anders rechten op je mailbox gegeven hebt dan hebben die mensen dat nu niet meer. Je zult de rechten opnieuw in moeten stellen.
  • Het kan zijn dat je naast je “Postvak In” ineens een map “inbox” erbij gekregen hebt. Je kunt de mail vanuit “inbox” verplaatsen naar je “Postvak In” en de map “inbox” vervolgens verwijderen. Hetzelfde geldt voor de mappen “Verzonden items” in combinatie met “Send items”.
  • Agenda heeft een dergelijk probleem. Waarschijnlijk heb je nu een “Agenda” en een “Calender”. Items uit de “Calender” kun je verplaatsen naar de “Agenda”. Dit kun je doen door de weergave op een zogenaamd “lijstweergave” te zetten (menu beeld).

We realiseren ons dat dit soort dingen verwarrend kunnen zijn. We hebben de directies dan ook aangeboden om bij jullie op locatie een soort van “inloop spreekuur” te geven. Hoe en wanneer dit zal plaatsvinden later doorgegeven worden.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.